Moordklanten of Klantenmoord

Hoe kan het nog beter en leuker.

Moordklanten of Klantenmoord

De workshop inspireert om positief kritisch te kijken hoe je het contact met de klant leuker en beter kunt maken.

  • Resultaat
    Na de workshop zullen de deelnemers:
    Zien hoe belangrijk hun bijdrage in de dienstverlening is.

    • Merken dat zij positieve invloed hebben op de situatie.
      Meer succes hebben en tevreden zijn over hun eigen gedrag.


Doelgroep
De workshop is bedoeld voor iedere medewerker die contact heeft met klanten.

Inhoud
Gedrag beïnvloedt gedrag: hoe jij je gedraagt heeft invloed op het gedrag van de klant, en andersom. In de workshop ervaar je hoe jij met jouw gedrag de situaties kunt sturen, waardoor de gesprekken makkelijker en plezieriger verlopen én je resultaat behaalt. Zowel voor de klant als voor jezelf.

Werkwijze
Met een film als voorbeeld en een uitdagende oefening reflecteren de deelnemers op hun eigen gedrag en het effect daarvan op de klant. De toon is luchtig en op een plezierige manier confronterend. 


Organisatie
De workshop wordt bedrijfsintern gegeven, duurt 3 uur en is geschikt voor een groep tot 20 personen.